اخبار

سرقت ایده تشک برقی توسط افراد معلوم الحال

تشک برقی 12 ولت و 24 ولت یکی از کالا هایی بسیار مفید برای رانندگان درون و برون شهری و کویر نوردان و طبیعت گردانوبوده که از 9 سال قبل توسط ما به صورت کاملا نو آورانه و تولید تولید و رائه گردید و در این مدت کوتاه جان بسیاری از کسانی را که قبل از آن از پیک نیک و وسایل گاز سوز برای گرمایش خودرو و چادر استفاده میکردند را نجات داده ولی متاسفانه اخیرا افراد معلوم الحالی که با شغل برگذاری کلاس کنکور و فروش سوالات کنکور و nlp بوده اکنون مثلا پا به عرصه تولید گذاشته و با همان سبک و سیاق تور کویر نوردی برگذاری کرده و در ایتدا با چرب زبانی محصولات تولید کنندگان موفق را خریداری کرده و با جعل کاتالوگ و تراکت محصول آن محصول را به اسم خودشان میفروشند و بعد از مدتی اقدام به کپی کردن محصول و تولید متقلبانه آن میکنند!!! صد البته این حرکت های خائنانه و درآمد شبهناکه آن در دراز مدت نتیجه عکس خواهد داد و این افراد معلوم الحال رو به افول خواهند گذاشت.

در زیر نمونه ای از کسانی که محصول ما را بعد از اخذ بهترین تخفیف از ما خریداری کرده و با سو استفاده از اعتماد ما به نام خودشان میفروختن رو میبینید.

 

 

قابل توجه است که این محصول بعد از 5 سال تولید نهایتا از دارای اظهارنامه ثبت اختراع در سال 95 میباشد.

جدا از همه این حوال بسیار خرسندیم که در طول این ده سال بیشترین رضایت مصرف کنندگان رو از این محصول داشتیم و داریم و نجات بخش جان بسیاری از عزیزان هموطنمان در سرمای جاده ها بودیم.

 

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “سرقت ایده تشک برقی توسط افراد معلوم الحال

  1. يوسف پور گفت:

    من كه متوجه شدم و كلي دنبال شما گشتم تا ازتون خريد كنم – چيزي هم كه ازشون خريده بودم را پس خواهم داد چون اسباب بازي بود

  2. بهنام گفت:

    البته گمان نمی‌کنم ایده از شما بوده باشه ، تشک برقی سال ها پیش در خارج از کشور تولید و استفاده می‌شد. اینطور نیست؟

    1. Yashar گفت:

      البته تشک برقی 220 ولت از قدیم الایام ممکنه بوده باشه ، ولی مدل 12 ولت و علی الخصوص 24 ولت اون با کاربری خودرو وجود نداشته

    2. برقی تشک گفت:

      سلام و درود ، تشک مسافری 12 ولت و 24 ولت رو اولین بار ما تولید کردیم. شاید نتونم بگم دقیقا اولین در دنیا بودیم ولی قطعا اولین نفر در ایران بودیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *